Ne Dinliyoruz

SON DAKİKA HABERLERİ

20 Ağustos 2008 Çarşamba

ŞİİRLER VE RESİMLİ ŞİİRLER




























HAZAN YAPRAKLARI
Yine batıyor güneş,
Nemli gözlerinin elasında.
Gökkuşağı gibi bakışların,
Batıyor Akdeniz'in ufkunda.

Eylül sarısı saçların,
Hazan yaprakları gibi,
Eser kalmadı,
Hazeran gülünden.

Renk verir akşam güneşi,
Bir zeytin ağacının başucundan.
Çatlak dudaklarına nar çiçeği,
Yüreğime gül kurusu hüzün düşer.

Gülüşün yüreğimi ısıtsın,
Bir dal kalmadı tutunacak,
Sevdadan başka.
Soğudu gülü tutan ellerim.



GÜNEŞİ GÖRSÜN SOLGUN YÜZLER

Özlemler damla damla
Süzülsün imbiklerden
Umut olsun
Kan çiçekleri
Açan yüreklerde

Kalmasın gözlerde
Günbatımı hüzünler
Açmayı unutmasın
Goncalar
Gülden alsın rengini
Yanaklar

Dağılsın karabulutlar
Güneşi görsün
Umutla bekleyen
Solgun yüzler



AŞKIN ZAMANI GEÇTİ BEYHUDE.

Aşkım güzelleri yaksa kavursa,
harman etse biçse savursa,
ferhat misali dağlar devirse,
bende zamanı geçti beyhude.

sevdanın sırrına aklım ermedi,
kır çiçeğiydim kimse görmedi,
vefasızlar bile selam vermedi,
bende zamanı geçti beyhude.





SENDEN ÖTEYE GÜZEL Mİ VAR.

Yıldızlar takılır saçının teline,
gözlerin düşer güneşin diline,
ay gibi yürürsün salına salına,
senden öteye güzel mi var.

pervanen olur hüsnünü gören,
cevap mı bulur sırrını soran
aşıklar olsada sevdanla viran,
senden öteye güzel mi var.

rengini çiçekler kıskanır kalır,
baharlar kokuyu teninden alır,
gülüşünü arayan cennette bulur,
senden öteye güzel mi var.


EKMEKLE SUYLA OLMUYOR ANNE.

Yine yataktan kalkmıyor başım,
korkulu rüyalarla doluyor düşüm,
sensizlik derdim, özlemin işim,
bir türlü yüzüm gülmüyor anne.

mutluluklar yükseldi göğe ulaştı,
sensiz uçamıyorum ipim dolaştı,
gözyaşlarım yüzüme aktı bulaştı,
ellerimden başkası silmiyor anne.

gündüzler geceler sırayı yakmış,
takvimler sanki ahımdan ürkmüş,
sevgiyin üstüne açlıkta yokmuş,
ekmekle suyla olmuyor anne.


KARŞIDAKİ ÇİÇEK
Başımı kaldırıp baktığımda
Diğer dairenin camında durmuş
Yeni açan bi çiçekti önceleri
Gözlerini dikmiş etrafı seyrediyordu
İkinci katta camın önünde
Bir karanfil hikmetiyle ne güzel de duruyordu

Başını biraz öne eğmiş elleri bağlıydı
Bazen bana bakıp gülümsüyordu
Benimde ona baktığımı görünce
Bir kuş gibi kalbi atmış utanmıştı sanki

Gözlerindeki o masumluğu gördüğümde
Varlığını hiç hissetmediğim bu kalbim
Onun kalbindeki kuş olmuş
Hayallere bırakmıştı kendini.

Ne adını biliyordum ne kim olduğunu
Ne beni düşündüğünü hissediyordum
Ne de beni biraz olsun sevdiğini
Sadece geceleri yıldızları izler gibi
O masum gözlerini izliyordum

Hiç bir karşılık beklemeden
Tek bir söz bile istemeden
Sadece seyrediyordum
Karşılıksiz dı biliyordum sevgim
Ama bu kuş kalbimi engellemem imkansızdı

yanına gittim ellerini tuttum
ve artık bu kalbim atmıyor
gözlerindeki gözlerim gözyaşıyla
ağlıyordu…







YÜREĞİM SENLE EŞİT



Buğulu gözlerde kalıp bekledim,
Kendime meşgale bulup bekledim
Sen yokken hayale dalıp bekledim
Yüreğimi senle eşit tutmuşum.

Bak; hasretim şimdi sende dinlendi
Filizlendi başak verdi şenlendi
Ham değil sevdamız, şimdi demlendi
Yürekten gönlüne köprü atmışım.

Seher yeli olup; sana eserim
Gelmez mi selamım, gelmez mi sesim?
Sen ilham kaynağım, sensin nefesim
Adın çare ilaç edip yutmuşum.

Seninle huzurlu güne merhaba
Işık veren nurlu yöne merhaba
Sesindeki tatlı ana merhaba
Senleyken çileyi hep unutmuşum.

Rüyalar senlidir, şafaklar senli
Günü müjdeleyen ufuklar senli
Hazanlar dündedir umutlar senli
Kederi, hüzünü yardan atmışım.

Hiç yorum yok: